مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-07اجتماعي

تاثیر بی ثباتی مدیریتی در آموزش و پرورش بر اجرای کند سندتحول 


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز انتظارات جدیدی از شورای عالی آموزش و پرورش ایجاد شده است اظهار کرد: درک مسئله، ترسیم دقیق صورت مسئله و حل مسئله از این جمله است.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز انتظارات جدیدی از شورای عالی آموزش و پرورش ایجاد شده است اظهار کرد: درک مسئله، ترسیم دقیق صورت مسئله و حل مسئله از این جمله است.

از زمان تصویب سند شش وزیر آمده و رفته اند،؛ با توجه به بی ثباتی مدیریتی، اجرای چنین اسنادی مشکل است و تا امروز هم شورای عالی سندتحول را زنده نگه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه شروع شورای عالی آموزش و پرورش، مدرسه دارانی بودند که سد را شکستند و آموزش و پرورش نوین را وارد کشور کردند گفت: در سال 1275 سنگ بنای آموزش و پرورش نوین نهاده شد.

در سال 1300 قانون تشکیل شورای عالی معارف به تصویب رسید و در سال 1347 شورای عالی آموزش و پرورش اولین جلسه اش را با همین نام برگزار کرد.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش یک نهاد اصیل است و یک سرمایه ملی به شمار می آید.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سرمایه های شورای عالی استقلال و دیگری اتقان مصوبات و تصمیمات است گفت: این شورا همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بی ثباتی مدیریتی در آموزش و پرورش بر اجرای کند سندتحول 

تاثیر بی ثباتی مدیریتی در آموزش و پرورش بر اجرای کند سندتحول